|
Post by Lampaankääpä on Oct 4, 2015 15:57:29 GMT 2
Täällä saat esittää mieleesi juolahtaneita kysymyksiä tai muuten ottaa yhteyden ylläpitoon. Ei mainoksia, kiitos!
|
|
|
Post by Jenni on Oct 5, 2015 18:12:22 GMT 2
|
|
|
Post by Sykomori on Oct 5, 2015 19:43:40 GMT 2
Hei! Pelinne on nyt lisätty RoPe-Netin listalle.
Hyvää syksyä!
|
|
|
Post by Deianeira on Oct 10, 2015 15:30:20 GMT 2
Sivunne on nyt listattu Ombriaan, linkitäthän kahden viikon sisällä ~Deianeira Ombria
|
|
|
Post by Halla on Oct 16, 2015 23:49:34 GMT 2
Hei! Tuli tässä sellainen pieni kysymys, että onko muodonmuutokset mahdollisia?
|
|
|
Post by Lampaankääpä on Oct 17, 2015 13:28:49 GMT 2
Kukaan Westercliffin tunnetusta taikayhteisöstä ei vielä ole kehittänyt toimivaa loitsua muodonmuutoksen aikaansaamiseksi, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Moinen on varmasti hyvin kehittynyttä ja vaativaa magiaa, vaarallistakin, koska kohteena on velhon itsensä ruumis. Jos peliin kuitenkin tulee maagihahmo, jolla on tarpeeksi voimaa ja tietotaitoa muuttaa muotoaan, ei minulla ole mitään sitä vastaan - maagiset eteenpäinharppaukset ovat tervetulleita.
|
|
|
Post by anon on Oct 25, 2015 15:55:33 GMT 2
Hei!
Ensimmäinen todella konkreettinen hahmoideani tänne on ennustajanalku - onko se sallittua harvinaisuudesta huolimatta? (Ovatko muut pelaajat jo suunnitelleet moisia? jne jne) Ajattelin hahmon lahjojen kehittyvän verkkaisesti pelien mukaan, jos ollenkaan, ja venyvän oraakkelimaisiin mittoihin vasta juonien kysynnän tms. kautta. Tykkään väkertää helposti juonikäyttöön taipuvia hahmoja. Pinttynyt tapa.
Keksin satavarmasti jotain muutakin ja liityn joka tapauksessa, mutta ajattelinpahan kysyä ennen kuin menen ja kirjoitan sen turhan pitkän hahmoesittelyn. :'D
|
|
|
Post by Lampaankääpä on Oct 25, 2015 17:48:19 GMT 2
Yhtään ennustaja- tai oraakkelihahmoa ei minun tietääkseni ole suunniteltu, joten näillä näkymin hahmotyyppi on ihan vapaata riistaa. Ajatus kykyjen kehittymisestä pelin tiimellyksessä kuulostaa myöskin perin passelilta, on varsin toivottavaa että hahmot ja asiat muuttuvat - niin suuressa kuin pienessäkin mittakaavassa. Tervetuloa :) Minua saa sitten tökkiä, jos kysymyksiä tai epävarmuutta ilmenee.
|
|
|
Post by Jenni on May 12, 2016 8:36:26 GMT 2
Heippa! Merkitsin sivusi listalla epäaktiiviseksi, koska sitä ei ole yli neljään kuukauteen päivitetty. Mikäli sivua aletaan taas joskus päivittämään, ilmoitathan sivujen aktiivisuudesta "Muokkaa"-lomakkeella (http://listaus.buddha-belly.net/listaus/muokkaa-tietoja/). Kiitos! Yli vuoden päivittämättä olleet sivut poistetaan listalta.
|
|
|
Post by sebarus on Jun 29, 2016 16:51:20 GMT 2
Hei! Löysin tämän ropen tänään ja olen hyvin kiinnostunut. Minulla on pari ystävääkin jotka saattavat olla valmiina liittymään. Mietin vain että onko tämä rope yhä aktiivinen?
|
|